Eucharistické dialogy
Kategorie: Pro inspiraci
Eucharistické dialogy, které na pokračování představíme čtenáři, jsou zápisem poselství, které obdržela rumunská řeholnice v padesátých letech 20. století..
Takové ctitele chce mít Otec (J 4, 23)
zadostiučinění
Ježíš v Eucharistii:
Jsem láskou zadostiučinění. Jsem Arciknězem, který ve Mši Svaté a ve svatostánku pokračuje a obnovuje oběť zadostiučinění kříže za všechny lidské nepravosti, kterými je urážen věčný majestát Otce a slavné Trojice: hle Beránek Boží, který snímá hříchy světa.
Existuje zásadní pouto v Eucharistii mezi eucharistickou obětí a svátostí Eucharistie, mezi obětí lásky, která činí zadost, a Svátostí Lásky, která po sebeobětování se dává lidem.
Opravdová láska nemůže snést urážky proti cti milované osoby a za každou cenu, i za cenu života, je chce napravit.
To je to, co jsem učinil na kříži a teď činím v Eucharistii: skládám až do konce časů oběť lásky a zadostiučinění Otci a podávám Mu obětí důkaz největší lásky: „Otče, obětuji se … aby svět viděl, že miluji Otce....“
Oběť a nejvyšší pokání, kterou jsem sám, ukazují také světu milosrdnou lásku Boha k lidem.
Otec, skrze lásku k Němu a k lidem, Mne prosil, abych přijal vtělení a spásnou oběť, aby lidstvo sjednocené se Mnou, svojí Hlavou, jako jedno mystické Tělo, mohlo po všechny věky mít nekonečnou kající oběť a mohlo ji skládat mojí věčné spravedlnosti a lásce.
Na kříži a bez ustání v Eucharistii obětuji sebe a celé své Mystické Tělo Otci a prosím: „Otče, odpusť jim...“ Jsem nejvyšší Obětí, Hlavou mystického Těla. Ale kde jsou jeho údy, které se obětují spolu se mnou jako kající oběti ve sjednocení se Mnou, s Matkou milosrdenství, s mojí Církví stále pronásledovanou? Toužím po nekonečném množství obětí činících radost v Díle Adorace.
Zvláště dnes, kdy lidstvo upadlo do propasti hříchů a utrpení, která je nejhlubší v dějinách, je nutně třeba obětujících se duší adorujících a činících zadost, které spojují svá utrpení s utrpeními celého lidstva, s mým nejvyšším zadostučiněním, spolu s Boží Matkou Spoluvykupitelkou, Církví všeobecnou a zvláště s tou její částí, která je Církví krvácející.
Vznešené poslání! Porozuměj jemu a ujmi se ho – ty jsi mojí obětí, obětí mojí Eucharistie skrze adoraci.
Odevzdej Mi sebe jako oběť lásky ve stejném duchu, v jakém jsem se obětoval na kříži a stále se obětuji Otci, na oltáři a ve svatostánku. Jen láska má moc činit zadost skrze oběť: Budeš milovat Pána, Boha svého. Budeš milovat bližního svého...“
Obětuj se Mně v liturgické oběti a v jejím pokračování ve svatostánku. Sjednoť se se Mnou především v oběti mého Těla a Krve, která probíhá, když přijímáš Svaté Přijímání. Tehdy tě přijímám jako oběť zadostiučinění a dávám ti moc usmíření, kterou mám sám jako Oběť nejvyšší.
Obětuj Mne bez přestání Otci, Nejsvětější Trojici jako nejvyšší Oběť spolu s Matkou Beránka a Pastýře – a Pastýře, který dává život za své ovce, s Církví a lidstvem a zvláště spolu s Dílem Adorace.
Staň se obětí zadostiučinění hodnou mého vyvolení a důvěry.
Adorující duše:
Ježíši, nejvyšší Oběti usmíření za hříchy moje a celého světa! Odevzdávám se Tobě jako adorující oběť a oběť zadostiučinění. Vím, že sama o sobě nejsem ničím, ale Ty jsi mne stvořil jako nejubožejší úd svého mystického Těla, abys mne sjednotil se sebou, s Matkou a Církví ve stejném usmíření.
Odevzdávám Tě Otci jako nejvyšší zadostiučinění a sjednocuji v této oběti utrpení neposkvrněného Srdce, Církve, Díla Adorace, utrpení svá a lidstva. Chci být obětí hodnou, žijící výlučně v adoraci Tebe.
Moje duše Ti skládá úkon zadostiučinění a zpívá:
Ježíši přibitý ke kříži
a krvácející dnes na oltáři,
láska k Otci učinila
z Tebe dar zadostiučinění.
Hřích světa je nesmírný,
kdo za něj bude činit zadost?
Ty, Beránek, získáváš pro nás odpuštění
z pramene milosrdenství.
Sjednocuji se v zadostiučinění,
když se obětuješ Otci,
spolu s Matkou, za lidstvo,
a chci trpět tak, jako Ty mne o to prosíš!
V Tvojí Církvi utrpení
chci se spolu s Tebou zasvětit.
Nechť přijde den vysvobození
skrze Tvoji božskou Krev...
Sdílet
Autor: Anička Balintová |
Vydáno dne 30. 12. 2016 | 1620 přečtení
Počet komentářů: 0 |
Přidat komentář |