Společenství čistých srdcí

Komentáře

ke článku: Sexualita samoty aneb problém masturbace
ze dne 19.04.2011, autor článku: Anička Bekárková

Komentář ze dne: 19.04.2011 22:54:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek: Nesouhlas
Absolutne nemohu souhlasit z drtivou vetsinou nazoruch zde popsanych. 1. Pornografie - Ano souhlasim. Neni na ni vubec nic dobreho. A hrisna je evidetne. Proc? Rozhodne na ni nevidime sezdane pary a my nejsme sami ucastnici (nejsme manzelkou ani manzelem cloveka z pornografie) -> Smylstvo ze strany ucinkujich a velmi pravdepodobne hrich, protoze velmi pravdepodobne porusujeme Bozi Slova (vysvetleni nize.) 2. Co se tyce masturbace - masturbace uz ze sve definice neni sebeukajeni, ale "označuje sexuální vzrušování pohlavních orgánů ženy nebo muže rukou". Ruka nemusi byt jen nase. O masturbaci v Bibli nic neni a co se tyce katechisumu, beru jej "jen" jako nazorove stanovisko narozdil od Bible. Argument, ze masturbace narusuje vztahy je naprosto zcestana. Nevidel jsem muze ani zenu, kteri by radeji masturbovali, nez by se milovali (meli pohlavni styk).... (nabavim se o pornagrafii) Postoj, ze se clovek se nemuze potesit sexualne, je take dle meho mylna. Zodpovedne poteseni, cilene vyzadane, ktere je brano s uctou ke svemu protejsku je naprosto v poradku. Napr. polibek u partneru, mazleni u snoubenci, milovani u manzelu. Argumenty zminene v clanku se mi zdaji zcela liche a prazdne, protoze at obsah maji, jsou zalozene jen na velmi slozite a nabobnale myslence, jez se nezaklada na Bozim Slove ani na rozumu. (Nic proti Desateru ani proti Bibli) Je to stejne jako tvrdit jezte jen, aby streste se, aby Vam chutnalo!!!! Neni to pravda a doklada to i Jezis, kdyz se necha myt olejem a ne "jen" vodou a pije dobre vino.... Je tedy sebeukajeni vporadku? Samo osobe na nem nic spatneho neni spatneho a clankem nahore neni nic presvedciveho dolozeno... Ten hlavni problem MUZE (!ale nemusi!) byt uplne nekde jinde. A jsou to slova prima Jezise Krista: "(Mt 5,28,29,30) Ale jáť pravím vám: Že každý, kdož by pohleděl na ženu ku požádání jí, již zcizoložil s ní v srdci svém. Jestliže pak oko tvé pravé horší tě, vylup je a vrz od sebe; neboť jest užitečněji tobě, aby zahynul jeden oud tvůj, než by celé tělo tvé uvrženo bylo do ohně pekelného. A pakli ruka tvá pravá horší tě, utni ji a vrz od sebe; nebo užitečněji jest tobě, aby zahynul jeden oud tvůj, než by všecko tělo tvé uvrženo bylo do pekelného ohně." V tom je problem. Pokud se sebeukajime, tam drtiva vestina lidi tak cini pri predstavach na osobu XY a necini tak bez myslenek na na hrich. Pokud bych jsme tak ,a le necinili. Napriklad manzel je na sluzebni ceste, manzelka je nemocna a pri sebeukajeni mysli nani, nevidim jediny podklad tvrdit, ze je neco hrisneho. Mysli na ni, vazi si ji, miluje ji. Rozhodne ji nebere jako obejkt nebo kus masa. Kdyz tak cini svobodni, mohou se uspokojovat tim, ze na nic nemysli? Asi jen velmi tezko. ALe pokud by to zvladli, pak at. To muj nazor, rad se zucastnim diskuze...

Komentář ze dne: 19.04.2011 22:55:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (@)
Titulek: Chyby
PS: (Za gramaticke chyby se omlouvam...)

Komentář ze dne: 20.04.2011 09:34:15     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tereza (@)
Titulek:
Já jsem naopak za tento článek moc ráda. Je pro mě aktuální. Také s tímto problémem často bojuji. Přistihuji se, že jako studentka medicíny si častěji čtu určité okruhy nemocí, ačkoli je již dobře znám, právě proto, že mi působí příjemné pocity, tedy vlastně vzrušení. Postupně jsem došla k závěru, že to asi není v pořádku, snažím se dávat si na to pozor, ale stejně tomu čas od času podlehnu a strašně se stydím, když to na sebe mám u zpovědi říct. Člověk je povolán k čistotě. Vím, stoprocentní to tady na světě nikdy nebude, ale měl by se aspoň snažit. Autor článku mi mluví z duše, když říká, že pokušení může zahnat jiná, užitečnější činnost. Vždyť i ten čas je darem od Pána.

Komentář ze dne: 20.04.2011 16:02:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek: Re:
A proc si myslite, ze na vzruseni je neco spatneho? Nebo na prijemnych pocitech? Kdyz mate / budete mit chlapce, snoubence manzelka je to prece zcela v poradku ze Vas take (nejen) vzrusuje... Popripade co je spatneho snit o tom, jak clovek bude jednou se svym manzelem / manzelkou (ve vsech rovinach)? Tuzba v tomto pripade naopak hraje pozitivni roli a posouva cloveka dal...

Komentář ze dne: 21.04.2011 11:10:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - p. (@)
Titulek: Re: Re:
Já si myslím, že vzrušení samo o sobě špatný není - to s vámi souhlasím, spíš ale záleží na tom přístupu k tomu a jak to vzrušení ventilujeme ven. (líbáním, sexem, masturbací..). A to už špatné v jistých ohledech je. (např. sex před svatbou, sebeukájíení). vždyť pokud my sami chceme, tak Pán nám dává tu milost se od masturbace-sebeukájení osvobodit a tento "zlozvyk" zavrhnout-vypudit pro lásku k našemu Pánu. Pěkný den!

Komentář ze dne: 21.04.2011 17:46:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek: Re: Re: Re:
V jistych ohledech je. Ano a verim, ze o tom to je. Vsechno totiz muze byt v ohledech dobre nebo spatne... S nozem si mohu namazat chleb i nekoho zabit.. Co se tyce sebeukájeni napsal jsem svuj pohled vyse a co je na ni za urcitych okolnosti (castych ale ne VSECH) spatne jsem napsal. Vadi mi prave to, ze vety tady vyznivaji neskutecne pausalne a obecne. Ve vyznamu pohlavni styk je spatny, mazleni je spatne a malymi pismenky pod carou je maicky dovetek, ktery je jeste ve smyslu: v manzelstv se to da "tolerovat"... Spis vidim opak, jak pise Rehak (i kdyz se vsim take nesouhlasim) sex je nadherny a krasny a po vyctu chval a krasy, se tam zduraznuje teprve ale.... Jinak otazku na Vas pokud si to mohu dovolit.... Co si predstavujete pod pojmem sex? Jje to mazleni, pohlavni styk, libani nebo i drzeni za ruce? A podle rozsahu, jak je chapete, kdy ma ve vztahu dvou lidi misto?

Komentář ze dne: 21.04.2011 22:32:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - p. (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re:
Sex = podle mě něco moc krásného, splynutí dvou těl v jedno! (takže pohlavní styk), tím pádem má ve vztahu dvou věřících lidí místo o svatební noci :) a samozřejmě v manželství! jen se chci zeptat ted já Vás, jak berete mazlení? ve vztahu jako myslím v chození - kdy je na něj "vhodná" doba? nebo je nutné se z toho zpovídat? (pokud se to bere do určité hranice, myslím že sv. zpověď není nutná... díky za odpověď a omlouvám se že odbočuji od tématu článku

Komentář ze dne: 21.04.2011 12:01:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Tereza (@)
Titulek:
Pokud jde o čisté tužby, je vše v pořádku (Však je v Bibli psáno - "kdo se dívá na ženu (muže) s žádostivostí, už s ní (s ním) ve svém srdci zhřešil". Sebeukájení je sobecké - myslím, že není v pořádku, když si člověk myslí, že si sám vystačí v něčem, co patří do vztahu.

Komentář ze dne: 21.04.2011 17:38:42     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek: Re:
No a otom jsme mluvil vyse... domnivam se, ze nikdo si nemysli, ze: "když si člověk myslí, že si sám vystačí v něčem, co patří do vztahu. " Preci kazdy ma radeji vztah nez sebe samotneho... Co se tyce vykladu Bible, take jsem zminoval vyse, "kdo se dívá na ženu (muže) s žádostivostí, už s ní (s ním) ve svém srdci zhřešil" Kdo se na ženu diva chtive.... Zadostivost a chtivost je treba uricte rozlisit. Nebot pokud se na nas partner nediva zadostive, je neco spatne, divali se se chtive ve spatnem slova smyslu je to take spatne z druhe strany. Kdyz jdu po ulici a vsimnu si hezke zeny, coz je nehrisne, jsem tak od Boha stvoren, ale necivim na ni, ani to nevyhledavam... Kdyz jsem, ale se svoji snoubenkou i cilene obdivu jeji fyzickou krasu, ale domnivam se, ze na tom neni nic psatneho, protoze nejen, ze mi hlavou probehne vse mozne, ale zaroven vim, ze ji miluji a beru ji jako matku mych budoucih deti i ve svem srdci...

Komentář ze dne: 21.04.2011 17:46:56     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek: Re:
Jinak otazku na Vas pokud si to mohu dovolit.... Co si predstavujete pod pojmem sex? Jje to mazleni, pohlavni styk, libani nebo i drzeni za ruce? A podle rozsahu, jak je chapete, kdy ma ve vztahu dvou lidi misto?

Komentář ze dne: 15.06.2011 20:38:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Pro active (@)
Titulek: závislost na pornu
Více na url]http://www.zavislostnapornu.cz[/url]

Komentář ze dne: 23.02.2017 02:30:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - leilei3915 (linlei3915@hotmail.com)
Titulek:
20170223 leilei3915 http://www.louisvuittonoutlethandbags.us. com

Komentář ze dne: 05.12.2017 09:40:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal (chlochyboss@seznam.cz)
Titulek: Snůška keců
Opet se nemohu ubranit nesouhlasu.. Masturbaci vykreslujete jako hroznou cinnost, ale prave naopak - je to to nejlepsi, co muze osamely clovek bez vztahu delat. Jinak by si tuze koledoval o pozdejsi problemy s plodnosti a silou erekce. To, co se v tele nepouziva, to strada, slabne a postupne prichazi o schopnosti vcetne pohlavnich organu. Obtezuji mne rady a nazory zarytych nabozenskych fanatiku, kteri si mysli, ze "pozvednou ducha" - to mozna ano, ale uskodite svemu telu a az se jednou v 50-ti letech nadejete, ze jste neplodni a se zadnou erekci, velice rychle si vzpomenete, kde se stala chyba.. Nalijme si cisteho vina a proctete si, co ve skutecnosti celibat a absence jakekoliv masturbace predstavuje ZDE -- https://www.zvetsenipenisu.co/celibat/ No a kdo prozre a konecne se sebou zacne delat neco PROSPESNEHO, uzitecny navod zde -- https://www.erekce.cz/jak-masturbovat/

Komentář ze dne: 23.01.2018 17:04:32     Reagovat
Autor: neregistrovaný - karel klima (karelklima1@email.cz)
Titulek: Masturbace vs. erekce
A v čem je proboha problém? Vždyť masturbace už je věky normální věc od pravěku. I zvířata masturbují. Kupříkladu ranní erekce je pak důkazem toho, že je člověk zdravej. http://www.erekce24.cz/ranni-erekce/ Mně tohle připomíná, že je vždy před velkým zápasem potřeba strečink. A to u každého sportu. Při sexu to platí úplně stejně. Masturbace je proto nezbytná, člověk pak déle vydrží.

Komentář ze dne: 27.01.2020 12:16:30     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Redakce erekce.cz (pomoc@erekce.cz)
Titulek: O ZAVISLOSTI NA MASTURBACI
Dobry den, prikladame odborny clanek o Zavislosti na masturbaci, jak ji poznat, jak se leci a proc je vlastne tak nebezpecna /i mimo pohled viry v zdravotnich mezich/.. https://www.erekce.cz/zavislost-na-mas turbaci/


Důležité kontakty:
P. Marek Dunda koordinátor SČS, marek@fatym.com
P. Vilém Štěpán, villelmus@seznam.cz, spoluzakladatel iniciativy SČS přijímá do SČS s přesahem za hranice ČR zvlášť Medžugorje.
Tisková mluvčí SČS Jana Julinková (roz. Brabcová)
zástupkyně tiskové mluvčí, na kterou je možné směřovat dotazy:
Anna Bekárková annabekarkova@gmail.com tel.: 736 522 818

phpRS PHP MySQL Apache
Tento web běží na upraveném redakčním systému phpRS.

Vyhledávání
Ubytování v České KanaděKomorníkUbytování KunžakChata rybníkaUbytování větších skupinChata KomorníkChata Jižní ČechyPenzion skupinyChata Česká KanadaPenzion Česká KanadaUbytování StrmilovRybařeníChata na Samotě

Přihlásit se (upravit nastavení)
Zapomenutí hesla
Zrušení účtu

Odhlášení

Registrace nového čtenáře