Společenství čistých srdcí

Komentáře

ke článku: Rozpad rodiny i morálky. Odborníci dávají vinu antikoncepci.
ze dne 21.06.2011, autor článku: Magdaléna Jírová

Komentář ze dne: 28.06.2011 09:37:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard07 (@)
Titulek: Sporne
Precetl jsem si clanek na Fatymne. Mluvi se tam z 90% o potratech, coz se neda povazovat ya antikoncepci. Je take velice dulezite rici, ze antikoncepce je veschno toto: Hormonalni pilulky Kondom PPR a ze tedy existuji antikoncepce, ktere telu neskodi. Co se tyce dusevna, je urcite vzdy dulezite znat duvod a okolnosti proc je brana. Antikoncepce je nastroj jako cokoliv jineho. Da se snim pachat zlo i dobro. Rozhodne bych na nastroj nic nesvaloval. Pacha vzdy clovek, ne veci. Antikoncepce jen umoznila ukazat pravdu. Pokud nekdo podvadi jsou zenu a predtim tak nedelal jen ze strachu, aby na to nikdo neprisel, ale v mysli to delal, jaky je mezi tim rozdil? Jaky rozdil je mezi tim, ze pred 100lety bylo papirove daleko vice vericich, kdyz vetsina lidi "verila", aby zapadli do mainstreamu spolecnosti. Domnivam se, ze pokud neco, tak alespon dnesni doba ukazuje v tomto pohledu lidi na dren, bez prikras a maskovani. Jedine, co je dulezite delat, je oslovovat sve okoli, ze existuje neco vice, nejaka alternativa a po kruckach se dostat k tomu, ze to hlavni je Buh.

Komentář ze dne: 01.07.2011 21:41:53     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Sporne
PPR ze své podstaty není antikoncepce! Pokud to tak někdo bere, je to špatně. Neškodí-li antikoncepce tělu, škodí jistě duchu. Nač antiko??? Na boření Božího plánu lásky? To, že víra u mnohých lidí upadá nemusí být tím, cfo bylo dřív, ale možná tím co je teď. Např. v kostelích jsou většinou babičky...

Komentář ze dne: 04.07.2011 22:59:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard (@)
Titulek:
PPR antikoncepce je. Zabranuje poceti diky tomu, ze poznavame funkce zenskeho tela a ridime se jeho cyklem. Pokud tak cinime velmi peclive je pravdepodobnost poceti znacne nizsi nez pri pouziti kondomu. Pokud tedy porovname kondom a PPR (ne aborativni antikoncepci, coz muze byt hormolani antikoncepce, telisko atd) je cil stejny. Chceme rodinu deti, ale nechceme tento dar dostat nyni, nemu uz jich mame mnoho, a o jine by jsme se nepostarali. Plan Bozi lasky neni narusen a pokud si Buh preje je pro nej napr. kondom mensi prekazkou nez PPR, nehledne na to, ze v Bibli neni ani naznak o tom, ze by to bylo spatne... (Zduraznuji, ze se bavim o manzelich, kteri chteji /maji deti) "To, že víra u mnohých lidí upadá nemusí být tím, cfo bylo dřív, ale možná tím co je teď. Např. v kostelích jsou většinou babičky.." Plne souhlasim, ale co je ted? Vetsi technicky pokror, ostatni si delaji z velke vetsiny lide svoji vuli, ale nas ukol je stale stejny, snazit se sirit Evangelium...

Komentář ze dne: 09.07.2011 20:20:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re:
Katolíci nečerpají jen z Bible (není tam rozhodně všechno), mají i učení církve, které z Bible vychází a také z tradice církve. Antikoncepcí ze života manželů odmítáme Boží řád a stvoření, zatímco s využitím PPR se tohoto nedopouštíme. Sám Bůh dal člověku možnost v určitém období nemít schopnost zplodit děti, proto PPR nemůže být antikoncepcí v užším slova smyslu.

Komentář ze dne: 14.07.2011 21:24:47     Reagovat
Autor: neregistrovaný - richard07 (@)
Titulek: Re: Re:
Take jsem katolik, studuji a rad si ctu ve Slove Bozim. Mam uctu ke knezim, predstavenym i k mimoradnych lidem (svati, panna Marie). Buh je ale Buh. Nemohu, ale souhlasit, ze v Bibli neni vsechno. Je. Jen se nedivame dostatecne nebo cteme Slovo Bozi jen jako zakon a ne i srdcem. Vyklady cirkve jsou urcite v mnohem inspirujici - k zamysleni, ale teprve Slovo Bozi je Slovo Bozi. Je snad pravda, ze pokud zena, do konce sve plodnosti, nema maximum deti - odmítá Boží řád a stvoření? Logicka otazka na Vas zaver... Tak to prece neni, pokud se snazi naplnit Bozi rad, deti mit chce, ale tolik, aby je se svym muzem dokazala nalezite uzivit a zabezpecit a zaroven se mohli se svym muzem i milovat. Clovek stvoreny Bohem ma take dar premyslet a vynalezat. Porusuje Bozi rad, kdyz jezdi do prace autem, ma prece nohy, proc pouzivat neco co sam vymyslel? Pokud mi nekdo neco tvrdi, abych mohl nejakou jeho myslenku prijmoot a ridit se ji, musim citit, ze je to dobra nebo mi vysvetlit, proc je to spravne a peclive to obhajit. Jedine kdy tak necinim je Slovo Bozi. Buh je totiz jiste dobry a jedine s nim se nepolemizuje...

Komentář ze dne: 03.08.2011 20:55:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jana (@)
Titulek:
Richarde, plně souhlasím PPR samozřejmě anti - koncepce přece je ! PPR je oddělení gamet v čase, kondom znamená jejich oddělení v prostoru.


Důležité kontakty:
P. Marek Dunda koordinátor SČS, marek@fatym.com
P. Vilém Štěpán, villelmus@seznam.cz, spoluzakladatel iniciativy SČS přijímá do SČS s přesahem za hranice ČR zvlášť Medžugorje.
Tisková mluvčí SČS Jana Julinková (roz. Brabcová)
zástupkyně tiskové mluvčí, na kterou je možné směřovat dotazy:
Anna Bekárková annabekarkova@gmail.com tel.: 736 522 818

phpRS PHP MySQL Apache
Tento web běží na upraveném redakčním systému phpRS.

Vyhledávání
Ubytování v České KanaděKomorníkUbytování KunžakChata rybníkaUbytování větších skupinChata KomorníkChata Jižní ČechyPenzion skupinyChata Česká KanadaPenzion Česká KanadaUbytování StrmilovRybařeníChata na Samotě

Přihlásit se (upravit nastavení)
Zapomenutí hesla
Zrušení účtu

Odhlášení

Registrace nového čtenáře