Společenství čistých srdcí

Komentáře

ke článku: Reakce na článek pana psychologa Hučína v KT
ze dne 12.04.2010, autor článku: Magdaléna Jírová

Komentář ze dne: 29.03.2010 09:45:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - dagmar
Titulek: zavírat oči
Se zájmem jsem si v KT přečetla o společenství SČS a také názor psychologa. Hodně jsem o tom přemýšlela a i když se mi taková myšlenka jako posilovat mládež v tom aby byla schopná čelit nástrahám dnešního světa a zachovat si svou víru moc líbí, musím bohužel říct, že souhlasím s odborníkem. Myslím, že málokterý kněz má psychologické vzdělání. Protože pracovat s mladými, kteří jsou velmi zranitelní a zvlášť v takové citlivé oblasti jako je víra a sexualita, to chce člověka opravdu velmi zkušeného a vnímavého. Schválně jsem napsala ČELIT nástrahám dnešního světa, ne před těmito nástrahami ZAVÍRAT OČI. Takové chování nesvědčí o přílišné zralosti. A dříve nebo později v životě mladého člověka může dojít k tomu, že nebude schopen těm nástrahám odolat a tíha svědomí, že selhal před ostatními ze společenství a před Bohem ho může vést ke strašným věcem. Cítila jsem to také z příspěvku jedné z členek, která psala o svém selhání. Co kdyby se nezkontaktovala s knězem, k čemu ji to mohlo dovést. Myslím, že by se opravdu mělo mezi mladými hlavně otevřeně mluvit o sexualitě jako o boží kráse a ne se ji snažit v sobě za každou cenu potlačovat a tutlat. Hlavně pro muže to může být velmi stresující. K čemu to vedlo v minulosti, muži si své sexuální pudy řešili v tajnosti s prodejnými ženami a ženy kolikrát ani v dospělosti v manželství nedokázaly přijmout, že sex může být něco krásného.

Komentář ze dne: 29.03.2010 15:12:57     Reagovat
Autor: [Magdaléna] - Magdaléna Jírová (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: zavírat oči
Odborníkem větším než psycholog si troufám říci je zkušený a Bohu oddaný kněz. Kdo jiný je nejblíž Lásce? SČS představuje sexualitu jako krásu, která má plné místo v manželství. Mluvím o tom, že se sobě líbíme, toužíme spolu být, objímat se. Ale to vše je třeba aby bylo pravdivé a tím tedy čisté. Někdy je hranice velmi tenká a je lehké přepadnout. Církev jako moudrá matka říká jasně, před svatbou sex ne a to, co k němu vede také ne. Kde jsou hranice, bylo na těchto stránkách naznačeno. Nechtějme vytlačit Krista z našich vztahů a nahradit ho psychology. On nám dává příklad, jak žít. Když se o to budeme snažit, nebudeme psychology potřebovat.

Komentář ze dne: 04.04.2010 15:35:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - (dagmarN@email.cz)
Titulek: Re: Re: zavírat oči
Magdaléno děkuji za Vaši odpověď, rozhodně bych nechtěla Krista nahradit psychologem, to by bylo velmi hloupé a krátkozraké. Proč mají psychologové plné ordinace nešťastných lidí, kterým jenom chybí smysl života, kterým je Kristus (kdyby si to uvědomili, ušetřili by spoustu peněz) Ale na druhou stranu také ze svého okolí znám křesťany, kteří jsou upřímně věřící, ale nešťastní, mají problémy s kterými jim očividně kněz doposud nepomohl. Myslím, že když je psycholog skutečný odborník a dělá svou práci poctivě, můžu v jeho pomoci ostatním lidem snad vidět také Krista s jeho pomocí trpícím ne? Už jsem psala, že se mi myšlenka vašeho společenství velmi líbí. Mám pocit, že tyto hodnoty by měli mladí křesťané vidět žít hlavně ve svých rodinách, skutečnou manželskou lásku, součástí které je i přirozený sexuální život. Manželé kteří si sebe váží, respektují se a milují se navzájem. Tam by měly tyto hodnoty být především přítomny.

Komentář ze dne: 12.04.2010 17:33:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: zavírat oči
Možná lepší, než být nešťastná, je připojit své osobní utrpení k utrpení Kristovu a tak se stát, stejně jako Panna Maria spoluúčastnicí na Jeho vykupitelském díle (označení Spoluvykupitelka mi připadá poněkud nevhodné a zavádějící). Jistě život přináší věci které se nám líbí a i věci, které se nám nelíbí. Pokud jsem ale svůj život svěřili do rukou Boha, a věříme, že je to Bůh nad veškeré pomyšlení nás milující (jak dokázal svým abrahamovským kouskem se svým Synem), pak přece víme, že i to, co nás bolí je jenom hořkým lékem, který nás má uzdravit pro mnohem větší dobro. Obětovat okamžité naplnění své touhy po sexu z lásy k Bohu je přece něco jako půst, ten nás posvěcuje a posiluje pro setrvání v dobrém. Navíc nám Bůh prostřednictvím Církve Svaté Katolické zjevil, jak můžeme své touhy ventilovat tak, aby byly ladnou součástí Božího záměru. Tady není prostor pro frustraci a psychology, ale pro radost a naději! Chce to jen věřit Bohu, že je dobrý a že mne miluje.

Komentář ze dne: 30.03.2010 11:06:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Papo (papo@signaly.cz)
Titulek: Re: zavírat oči
Navrhuji dvě řešení na základě Vašeho postřehu 1 - kněžím k teologii přihodit VŠ v oblasti psychologie 2 - nepracovat s mládeží, aby ji nikdo nemohl ubližovat

Komentář ze dne: 31.03.2010 09:57:31     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Helena (@)
Titulek: Re: zavírat oči
Naprostý souhlas. Dobrý psycholog a dobrý kněz by se měli doplňovat a spolupracovat v oblastech,kam profese a zkušenosti toho druhého nedosahují. Reakce dívky v článku na své selhání byla až na pokraji hysterie a na knězově reakci bylo jasně vidět,že mu psychologické vzdělání velmi chybí.Až mě to vyděsilo.

Komentář ze dne: 31.03.2010 11:19:40     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Anička (anicka.bek@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: zavírat oči
Když udělám něco špatně a následně si to uvědomím, mrzí mě to, tak se z toho vyzpovídám. Udělala jsem už hodně věcí špatně a mnohdy byla kvůli tomu "na dně". Nějak mě ale nikdy nenapadlo z tohoto důvodu jít k psychologovi. Dívka ve svém svědectví píše, že napsala svému zpovědníkovi. Zpovědníkem většina lidí nazývá kněze, ke kterému pravidelně chodí ke zpovědi a ze kterým se většinou znají už delší dobu a on je také dobře zná, pak většinou nejlíp ví, jak jim v určité situaci pomoct. Netvrdila bych, že knězi chybí psychologické vzdělání, když osobně neznám tu dívku a četla jsem jen stručné svědectví.

Komentář ze dne: 12.04.2010 18:10:00     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: zavírat oči
I kněz, i psycholog jsou lidé chybující, hříšní a nedkonalí. Mohou být hloupí, zlí, unavení, popletení, nedovzdělaní, prostě jako my všichni. Rozdíl je ten, že pokud i nekompetentní kněz řekne „odpouštějí se ti hříchy“, tak to tak prostě je, protože to nemluví kněz, ale jeho prostřednictvím Kristus. To ani ten sebelepší psycholog nesvede. Mohlo by se zdát, že vzdělaný kněz a současně psycholog je ideálem. Možná ano, ale fyzické reprezentace tohoto ideálu, které jsem měl tu „čest“ poznat, nejsou ani dobrými duchovními průvodci, ani psychology. V lepším případě dopadnou jako Halík nebo Kašparů, v horším nako Anselm Grün. Každopádně nechat se duchovně vést někým, kdo je vzděláním teolog a psycholog, může snadno vést k rozbití víry i osobnosti; zvláště, pokud takový člověk má sám narušeny obě tyto mohutnosti. Dobrý zpovědník, zkušený kněz pevně zakotvený v Bohu, je i bez psychologického vzdělání zpravidla bezpečnější volbou než tituly ověnčený nešťastník, hledající pomocí psychologie a teologie především sám sebe.

Komentář ze dne: 30.03.2010 10:48:43     Reagovat
Autor: neregistrovaný - vlcekhajny (@seznam.cz)
Titulek: Magdaléno, velice dobře napsáno!
Souhlasím s celým textem. staryvlk.

Komentář ze dne: 30.03.2010 14:48:25     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Michal (@)
Titulek: ...
taky si přidám svůj názor..předmanželsou čistotu ctím..ale taky mi přijde že církev se sexuality bojí,potlačuje ji a jen má kecy že proti ní nic nemá..kdyby nesloužila i plození dětí,trufám si říct že by sex zakázala církev uplně..15-ti letí jeste vubec neví do čeho jdou..s velkou slávou šlo do toho slibu čistoty 12 mych kamarádek..všichni v 15..a výsledek?..2 už ten slib porušili...co se týče sexuality tak v této oblasti to prostě církev s tou mládeží neumí..a trošku víc psychologie by knežím neuškodilo..

Komentář ze dne: 31.03.2010 10:47:34     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Anička (anicka.bek@seznam.cz)
Titulek: Re: ...
1) z čeho usuzujete, že se církev bojí sexuality a potlačuje ji? Navštěvuji církevní gymnázium a s naším knězem je o všech těchto věcech možno mluvit zcela otevřeně. Málokterý kněz se tohoto tématu nějak bojí a už vůbec nemám pocit, že by někdo něco potlačoval. 2) Trošku lidi v 15 letech podceňujete, jistě mohou být takový, kteří neví do čeho jdou, ale myslím si, že dost velká část těchto mladých ví velmi dobře do čeho jde a ví také proč. V životopis sv. Terezie z Lisieux se dočtete, že tato svatá vstoupila v 15 letech do karmelitánského kláštera, proti tomu je nějaký slib čistoty věc vedlejší (a to jej nechci vůbec zlehčovat). Sv. Marie Goretti zemřela asi ve svých 14 letech, aby uchránila svou čistotu. Myslím, že ten věk možná nebude to nejpodstatnější.

Komentář ze dne: 05.04.2010 02:05:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ignác Pospíšil (cinik@centrum.cz)
Titulek: Re: Re: ...
Goretti bylo ve skutečnosti necelých dvanáct: http://cs.wikipedia.org/wiki/Maria_Go retti

Komentář ze dne: 05.04.2010 02:00:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ignác Pospíšil (cinik@centrum.cz)
Titulek: Duše a hvězdy k tématu
Duše a hvězdy k tématu: http://aktualityhvezd.wordpress.com/20 10/04/05/krozhovoru-s-jakubem-hucinem-v-kt/

Komentář ze dne: 08.04.2010 17:20:08     Reagovat
Autor: neregistrovaný - orel (Josef.skrabanek@seznam.cz)
Titulek: Nebojme se!
Nebojme se my mladí katolicí, uchovat si sexuální čistotu až do manželství! Dívím se, že katolický týdeník se přiklání k názorum normalního psychologa, jistě vše se dá vysvětlit, a hřích proti čistotě psychologicky obhájit. Moderní svět nás tomu nabáda vede, viz třebá zavadět sexuální morálku do mateřských škol atd, dnes jsou mladí katoicí, kteří to mysli opravdově,,, Pronásledovaní" svými vrstevníky do kouta! Ale Nebojme se! Zachovat čistotu až do manželství, jaký to krasný úkol! Hledejme to co nás posiluje vzájemná čistá láska, obklopujme se krasnými příklady svatých, a žijme pravdu, která nás osvobodí od světských myšlenek! Nebojme se žít Lásku, a svědčit o ní!

Komentář ze dne: 12.04.2010 06:02:45     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Macháně (jirimachane@seznam.cz)
Titulek: Magdaléna Jírová a (nejen) její čtení mezi řádky
Vážení přátelé, vzhledem k tomu, že M. Jírová odmítla zveřejnit další moje odpovědi v naší vzájemné výměně názorů, přikládám zde odkaz na moje reakce: ht tp://jirimachane.sweb.cz/reply_scs.doc Abys te to měli z obou stran. :-) Moc Vás všechny prosím o poctivé čtení rozhovoru s Hučínem. Mnohé významy, které jsou do slov Jakuba Hučína podsouvány mi připadají docela absurdní. Zkrátka se je tam nedočtete. Přeji všem hojnost vytrvalosti na cestě s Kristem a za Kristem i ve věrnosti učení církve. J. Macháně p.s. Omlouvám se, ale k diskuzím na webu nejsem časově disponován, pročež pokud byste měli něco na srdci, ozvěte se mi, prosím, na e-mail.

Komentář ze dne: 12.04.2010 17:20:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Po pravdě se příliš nedivím,
že už nechtějí spamovat své stránky Vámi prezentovanými argumentačními kličkami, které jsou de facto lží. Vyčítate čtení mezi řádky, ale prostřednictvím pana Hučína mezi řádky píšete. Pokud si nejste vědom toho, že texty mívají zpravidla více rovin než jenom doslovnou, pak nejste odborně způsobilý k výkonu své práce. Nebo, chcete li: „Zdá se být zřejmé, že mnozí redaktoři různých periodik mají přinejmenším chabé povědomí o tématu, kterému se věnují. Mnozí v touze po sledovanosti dokonce vědomě zamlžují fakta, které do jejich líčení nepasují. Ani Katolický týdeník není výjimkou z trendů současné žurnalistiky. V případě oficiálního církevního periodika však může mít nekompetentnost a pochybné lidské i odborné kvality redaktorů závažné následky pro duchovní život jeho čtenářů. Přečteme-li si článek pana Macháně a Hučína, musíme konstatovat, že zcela zapadá do rámce mainstreamové mediální kultury. Pokud se však média rozhodla z jakéhokoliv důvodu vytvářet pokřivený obraz skutečnosti, tak je zřejmé, že slouží tomu, který sám je pokřiveným zrcadlem, zkreslujícím Nejvyšší Pravdu.“ Povšimněte si, že ani o Vás, ani o Vašem článku, ani o KT jsem doslovně nenapsal nic nepěkného, nepravdivého, zlého, nebo dokonce (F30 promine :-) dehonestujícího. Domnívám se však, že si roviny kontextuální vědom jste, a tudíž je vaše mrzké jednání záměrné a odsouzeníhodné. Projevujete se jako nepřítel Církve, (což vyplývá z kontextu např. prvního diskutovaného bodu o ideologii a manipulaci, kde Hučín toto tvrdí a Vy obhajujete). Takové máme povinnost napomenout a když stále pyšně a tvrdošíjně lpějí na svém, setřást prach ze svých nohou a nechat je tak.

Komentář ze dne: 19.04.2010 02:25:13     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Ignác Pospíšil (cinik@centrum.cz)
Titulek: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
:-) Velmi dobře napsáno. Bravo! :-)

Komentář ze dne: 22.07.2010 08:44:58     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Macháně (@)
Titulek: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Bratře v Kristu, vidím, že jste si mou žádost o upozornění na reakci vzal k srdci ;-) Jsem potěšen reakcí, nikoliv však obsahem. Že se SCS nelíbí mé reakce chápu, že je odmítnou publikovat nikoliv. Nazvat něčí oponenturu argumentačními kličkami je hodně slabé, označit je za lži je jen urážka. Nic mezi řádky nepíšu, Vámi prezentovaný pokus o slohové cvičení mi přijde /kulantně řečeno/ slabý. Sklánět se k podobně drzým urážkám typu, že někdo není odborně způsobilý k výkonu své práce proto, že neodhaluje Vámi smyšlené, tedy fiktivní rozměry textu, nemíním. Posudky a odsudky o nepřátelech církve, záměrnosti a odsouzeníhodnosti jakéhokoliv jednání přenechávám /s čistým svědomím/ Hospodinu. Vám pak s pokorou a laskavě radím mírnit se v napomínání. Hezké léto!

Komentář ze dne: 23.07.2010 06:16:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Je vážně komické, jak se usvědčení nepřátelé Krista dovolávají bratrství v Kristu. :) Pan tzv. Macháně samozřejmě bratrem není, protože nestojí v Kristu, který sám je čistota - Beránek neposkvrněný. Jeho reakce radím s dobrým svědomím nepublikovat, protože jsou jako syčení hada, kterému už Panna Maria drtí ohyzdnou hlavu, ale on chce ještě přece v poslední chvíli plivnout na svět další dávku jedu. Takoví se zpravidla dovolávají korektnosti, slušnosti, pokory, objektivnosti, prostě čehokoliv, co by jim umožnilo dále škodit. Ne, pane, zde doufám neuspějete, protože se zlem se nediskutuje, se zlem se bojuje. Není ale třeba se bát. Pan tzv. Macháně je jen pěšáčkem ve hře, kterou, jak máme slíbeno, jeho pán nakonec prohraje. Takových, jako je pan Macháně, už Církev zažila, a vida - je tu pořád, a ideál čistoty také. Není tedy třeba se jejich jedem znepokojovat, ale ze všech sil usilovat o dobro. Konec konců, Macháňové ani nečekají, že by někoho přesvědčili. Jde jim jen o samotnou diskusi, abychom se jimi zabývali a aby nám brali pokoj. Třeba je tu nějaký světec, který by se za p. tzv. Macháně modlil a obětoval a vyprosil mu obrácení. Napomenutí se mu dostalo, a pokud není schopen pokorné sebereflexe, pomůže mu jedině zázrak. Naštěstí u Boha není nic nemožného, takže jeho milosrdenství tohoto nešťastníka poručme - a jděme dál.

Komentář ze dne: 28.07.2010 03:18:41     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Macháně (@)
Titulek: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Čisté srdce se projevilo...

Komentář ze dne: 28.07.2010 05:23:50     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Vážený pane redaktore, nemálo lidem se nelíbí jaké články jsou v KT. Napadáte ty, kteří s Vámi nesouhlasí a nespravedlivě a nesmyslně urážíte druhé. Čistota není v tom, že člověk mlčí ke špatnostem.

Komentář ze dne: 29.07.2010 03:03:07     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Macháně (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Nevěřím svým očím! Koho a jak (čím) jsem napadnul, nesmyslně a nespravedlivě urazil? Dokážu pochopit, že se někomu může něco v KT nelíbit, že může hledat cosi mezi řádky, že to chce říci, přít se o tom. To všechno beru. Ale tohleto, to už je opravdu příliš. Diskutovat lze jen věcně. A též ne věčně. Soudný člověk "si obrázek udělá".

Komentář ze dne: 23.11.2010 16:37:27     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Náhodou jsem narazil na tuto diskuzi a po přečtení vaší "tahanice", je velice úsměvné jak na vás "čistá srdce" útočí. Stojím při vás, neshledal jsem na rozhovoru nic závadného a také na vašich reakcích čistým srdcím. Možná jsou až příliš zahleděni do sebe. Ať se daří :-)

Komentář ze dne: 23.11.2010 16:50:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Petr (@)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
O myšlení solipsa je možné si udělat úsedek zde... http://www.fatym.com/comment.php?akce=fullview& ;cisloclanku=2009030008 :-D

Komentář ze dne: 24.11.2010 04:29:05     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Úsudek o myšlení někoho druhého je možné si dělat, ale máme pamatovat na to, že je třeba si dělat vždy ten nejlepší. Takže i když něco může vypadat divně, je třeba buď zůstat k okamžitému posuzování raději zdrženlivější nebo hledat fakta. Dělat si závěr o druhém z diskuze na netu mi připadá velmi pohodlné a zároveň smutné. Někdy je třeba číst mezi řádky (viz. komentář Petry). Uznávám, že lidé, kteří berou věci vážně a neznají daného člověka, mohou mít problém s Jeho pochopením.

Komentář ze dne: 24.11.2010 09:14:19     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Milý pane, pokud jste schopen učinit si úsudek o něčím myšlení po přečtení několika interntetových komentářů, jste zřejmě produktem Halíkovy školy psychodiagnostiky po internetu. Gratuluji Vám k absolutoriu a přeji hodně úspěchů v další praxi.

Komentář ze dne: 29.07.2010 11:05:24     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Chápete, Madaléno?
Je slepý, nedokáže rozlišit dobré od zlého. Jeho rozhorlení je upřímné. Nemá smysl mu psát, vysvětlovat, diskutovat. Za něj samotného se lze jedině modlit a postit; na druhou stranu je potřeba udělat vše proto, aby dál neškodil - sledovat jeho články, kriticky je hodnotit a případně psát na něj stížnosti. Když bude šéfredaktor bombardován korespondencí a biskupové budou mít na zasedání pravidelný bod KT/Macháně, tak s ním dříve či později něco udělají.

Komentář ze dne: 10.09.2010 11:03:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Honza (pattyglum@seznam.cz)
Titulek: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Myslím si, že spíše popisujete chování redaktorů bulvárních plátků. KT není bulvární plátek a proto to na něj neplatí. Je vidět, že nevíte vůbec nic o novařině a jenom si to vymýšlíte. Mám několika letou zkušenos se spoluprácí s katolickými médii a vždy jenom tu nejlepší. Na tom, jak se tady všichni durdíte, je vidět, že KT zasáhl přímo do středu vosího hnízda. SPČS není oficiálně vzniklou žádnou katolickou organizací, dalo by se s nadsázkou nazvak spolek padlejch holek. Pokud bude mít některý z vašich duchovních pověření ČBK, tak pak se tomu bude moc dát nějakým způsobem věřit. Co mi osobně vadí je to, že SČS jsou přijímány dívky i chlapci, kteří většinou nežijí v žádném vztahu a žádný ještě nikdy neměli. Potom si nemůžou představit, k čemu se opravdově zavazují a co slibují. Další velký problém který vidím je v tom, že před přijetím není žádná delší příprava, jenom se vyhlásí budeme přijímat, tak kdo chcete, tak přijdte. Za další si myslím, že by ČBK měla vydat oficiální stanovisko ke SČS. Toť můj příspěvek k této diskuzi.

Komentář ze dne: 14.09.2010 02:47:38     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Magdaléna (magdalenbaj@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
Vážený pane, my tu vaši dobrou zkušenost opravdu nemáme, což je smutné. I bez přinejmenším zavádějícím článku o SČS v KT je SČS bráno útokem. Toto médium místo aby povzbuzovalo mladé lidi žít čistě, staví se proti. I vy tu poškozujete svými nepravdivými a hloupými řečmi SČS. Pokud se chcete o SČS dozvědět pravdu, jste zván na celostátní setkání do Vranova nad Dyjí 8. - 10.10. 2010. Jednu věc vyvrátím ale hned. Za SČS stojí brněnský biskup. Pokud Vám hodnoty čistoty vadí a hodláte potírat ty, kteří se snaží mladým lidem pomáhat, pak nemám víc co dodat.

Komentář ze dne: 15.09.2010 02:02:59     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
"Myslím si, že spíše popisujete chování redaktorů bulvárních plátků. KT není bulvární plátek a proto to na něj neplatí." - "Stromy jsou zelené. Tráva není strom, a proto není zelená." Protože další text obsahuje vesměs podobné nesmysly, navrhuji ho jako bezobsažný výlev blátivého myšlení prostě smáznout.

Komentář ze dne: 21.04.2017 04:33:12     Reagovat
Autor: neregistrovaný - linjing (linjing789456@outlook.com)
Titulek: Re: Po pravdě se příliš nedivím,
linjing20170329

Komentář ze dne: 10.06.2010 05:57:21     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jan Hofírek (jan.hofirek@seznam.cz)
Titulek: Protikatolický týdeník?
Tak by se asi měly ony noviny přejmenovat. Názory "psychologa" Hučína jsou jen špičkou ledovce, článků věroučně a mravoučně sporných či vysloveně antikatolických se v KT objevuje spousta, začalo to nechvalně známým šéfredaktorem Badalem a pokračuje to dodnes. Myslím, že by bylo dobré sepsat nějakou petici a zaslat ji Dominiku Dukovi, aby se "Katolický týdeník" stal opravdu katolickým...

Komentář ze dne: 22.07.2010 07:44:17     Reagovat
Autor: neregistrovaný - Jiří Macháně (@)
Titulek: Re: Protikatolický týdeník?
Jen do toho, Katolickému týdeníku kritika (věcná) nemůže nic jiného než prospět. Hlavně by bylo dobré místo řečnění a urážek uvést konkrétní případy a podpořit je konkrétními argumenty. Zatím jsem byl svědkem spíš rétorických cviků, z nichž viní jiní mě (IMHO neprávem).

Komentář ze dne: 19.08.2010 03:44:16     Reagovat
Autor: neregistrovaný - anielka (anna.spitzar@seznam.cz)
Titulek: Re: Re: Protikatolický týdeník?
Pane redaktore, chápu, že je přirozeností člověka bránit se proti nepodloženým a nespravedlným útokům a osočování; konečně Pán Ježíš se taky ohradil ("...vydej svědectví o zlém..."), ale ve vztahu k Čistým srdcím to, jak vidíte, nemá cenu. Jejich zbytečná a hrubá útočnost,podrážděnost, překrucování vašich odpovědí a podsouvání zlých úmyslů je až komické.Legrační ovšem není, že se jedná patrně o pokřtěné katolíky. Jenom se divím, že je trochu neusměrní alespoň k normální lidské slušnosti kněz, který toto společenství zaštiťuje, tedy P.Marek Dunda z Vranova nad Dyjí, kde mají, jak uvádějí, hlavní sídlo.

Komentář ze dne: 20.08.2010 18:24:09     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Anielce
Anielko, když vás SČS tolik pobuřuje, proč sem tak vytrvale lezete? Proč si nacházíte půl roku starý článek, abyste tu mohla vypouštět libou vůni svých mouder? Zabrousila jste sem náhodou? Opravdu? Tváříte se jako svatoušek, přesto je každé vaše slovo nactiutrhačné. Nejdříve si vytáhněte z oka trám v podobě podpory antikoncepce a mimomanželského sexu, a pak napravujte ty, kteří nepodloženě a nespravedlivě útočí na ubohého pana redaktora. Vaya con Dios.

Komentář ze dne: 23.07.2010 06:38:57     Reagovat
Autor: neregistrovaný - solipso (solipso@seznam.cz)
Titulek: Re: Protikatolický týdeník?
Možná by bylo lepší usilovat o to, aby přestal být KT vnímán jako oficiální tiskovina ČBK, protože (alespoň doufám) ČBK stále ještě vnímá hodnotu čistoty a podporuje náboženské korporace, které o ni usilují.

Komentář ze dne: 09.11.2016 07:09:39     Reagovat
Autor: [meiqing1] - 20161109meiqing (xudada802324@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 26.12.2016 08:14:40     Reagovat
Autor: [26meiqing] - 20161226meiqing (xudada802324@gmail.com)
Titulek:

Komentář ze dne: 12.06.2017 06:03:29     Reagovat
Autor: neregistrovaný - yueqin (zhuojian5944@gmail.com)
Titulek: qqq


Důležité kontakty:
P. Marek Dunda koordinátor SČS, marek@fatym.com
P. Vilém Štěpán, villelmus@seznam.cz, spoluzakladatel iniciativy SČS přijímá do SČS s přesahem za hranice ČR zvlášť Medžugorje.
Tisková mluvčí SČS Jana Julinková (roz. Brabcová)
zástupkyně tiskové mluvčí, na kterou je možné směřovat dotazy:
Anna Bekárková annabekarkova@gmail.com tel.: 736 522 818

phpRS PHP MySQL Apache
Tento web běží na upraveném redakčním systému phpRS.

Vyhledávání
Ubytování v České KanaděKomorníkUbytování KunžakChata rybníkaUbytování větších skupinChata KomorníkChata Jižní ČechyPenzion skupinyChata Česká KanadaPenzion Česká KanadaUbytování StrmilovRybařeníChata na Samotě

Přihlásit se (upravit nastavení)
Zapomenutí hesla
Zrušení účtu

Odhlášení

Registrace nového čtenáře